piątek, 13 grudnia 2019

Wydałem niedawno mój zbiorek pt. "Piosenki i scenariusze z sierpnia 2019 roku"! Ale fajna i przecudowna ta książeczka, mogą ją czytać zarówno dorośli, jak i dzieci! A zaznajamiając się z dziełem, można się śmiać i chichotać - a również i edukować, bo moje utwory są bardzo mądre, pouczające. Ja pragnę stopniowo i skrupulatnie nagrywać nowe scenariusze filmowe, moim życzeniem jest, by stworzyć superanckie filmy, lecz niestety trzeba do tego zdolnych aktorek i aktorów, którzy podejmą się wyzwania. Och, muszę otwarcie wyznać, że ciężko jest znaleźć takich chętnych pracowników. A moje opowiastki nie są przecież aż tak kontrowersyjne do odgrywania! Aż chce się wcielać w fikcyjne, inteligentne postacie! Niefortunnie, buzia starzeje się każdego dnia.

https://ebookpoint.pl/ksiazki/piosenki-i-scenariusze-z-sierpnia-2019-roku-patryk-daniel-garkowski,s_00e1.htm


Zbiorek piosenek i scenariuszy do filmów krótkometrażowych autorstwa Artysty: Patryka Daniela Garkowskiego. Przedstawione tutaj mądre utwory zachwycają swoim pięknem, nowoczesnością i innowacyjnym podejściem do wielu zjawisk. Często od razu rzuca się w oczy dydaktyczny, czy pouczający charakter dzieł - albo też humor. Każdy czytelnik bowiem odczuje w wielu momentach, podczas lektury, radość i szczęście. Ponadto teksty zostały napisane prostym i zrozumiałym językiem, co potęguje jeszcze generowaną satysfakcję i przyjemność u każdego odbiorcy książeczki. W przypadku scenariuszy - korzystne są skonstruowane typy bohaterów, z którymi łatwo się utożsamić i cieszyć z ich sukcesów. A wytworzone piosenki świadczą o wysokim kunszcie i umiejętnościach zdolnego Pisarza. Ale fajna i superowa ta wydana praca, mogą ją czytać zarówno dorośli, jak i dzieci!
Patryk Daniel Garkowski