środa, 25 marca 2020

Napisałem dwa ważne wnioski do instytucji państwowych - jeden wniosek do Ministerstwa Zdrowia w sprawie prac nad szczepionką przeciwko koronawirusowi. Drugie zaś pismo do Ministerstwa Sprawiedliwości, by zechciano rozważyć wprowadzenie do systemu policealnych szkół kierunku: technika resocjalizacji, o jednorocznym okresie kształcenia. Sytuacja epidemiologiczna panująca w kraju bardzo mnie martwi, wywołuje mój niepokój. Żywię nadzieję, iż wkrótce wszystko się poprawi, a wirus zostanie całkowicie wyeliminowany. Gdyby ktoś zmartwiony chciał ze mną porozmawiać, bardzo proszę o prywatną wiadomość. Ukończyłem dwuletnią szkołę policealną na kierunku: technik farmaceutyczny i jednoroczną szkołę policealną na kierunku: opiekun medyczny. Jak również studiowałem pielęgniarstwo oraz chemię medyczną.