wtorek, 24 listopada 2020

Miło mi poinformować Was, Najdrożsi, że ukończyłem dość niedawno w Placówce Kształcenia KKZ dwa cudowne kwalifikacyjne kursy zawodowe w kierunku: technik ekonomista - jeden to: AU.35 - Planowanie i prowadzenie działalności w organizacji, a drugi to kurs: AU.36 - Prowadzenie rachunkowości. Ja bardzo uwielbiam ekonomię i finanse. Zaś kursy te były dla mnie rzetelnie przeprowadzone i jestem z nich niezmiernie zadowolony. Od dawna uważałem, że warto znać rozmaite ekonomiczne materie. Warto bogacić się i czynić oszczędności tam, gdzie jest to tylko możliwe i nie pozbawia komfortu, przyjemności persony oszczędzającej. Nie można w życiu za bardzo oszczędzać, przesadnie. A zamiast pojechać na drogie wakacje do egzotycznego kraju, warto zainwestować w kwalifikacyjny kurs zawodowy, pomyślałem sobie uroczo i tak właśnie uczyniłem. Zatem poszerzyłem moją wiedzę i umiejętności. W niżej zamieszczonych skanach musiałem zakryć mój numer PESEL, gdyż jest to troszeńkę poufna dana.