piątek, 1 marca 2024

Prekonsultacje projektów zmian w podstawach programowych dotyczących przedmiotów w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych - Patryk Daniel Garkowski

  W naszym rozkwitającym kraju Ministerstwo Edukacji Narodowej niebawem wprowadzi potrzebne zmiany w podstawach programowych, dotyczące przeróżnych przedmiotów w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych. 🏫 Jako wtajemniczony wiem co nieco... 😉 W związku z tymi pracami zorganizowano prekonsultacje związane z projektami zmian w podstawach programowych. Na te prekonsultacje zostałem zaproszony 😀. Zaproszenia mi przesłane niezmiernie mnie uradowały 😀😁. Oto zostałem ja zaproszony na prekonsultacje projektów zmian w podstawach programowych:
- z języka polskiego, historii, wiedzy o społeczeństwie - spotkanie odnośnie tych przedmiotów odbyło się 19 lutego 2024 r. o godzinie 15.00;
- z fizyki, matematyki - spotkanie odnośnie tych przedmiotów odbyło się 20 lutego 2024 r. o godzinie 15.00;
- z geografii, biologii, chemii - spotkanie odnośnie tych przedmiotów odbyło się w dniu 21 lutego 2024 r. o tej samej godzinie co poprzednie wydarzenia wskazane.
Mam niezmierny zaszczyt poinformować, moi Najmilsi, że brałem udział w tych prekonsultacjach jako gość. Ogółem, moje zdanie w kwestiach edukacyjnych jest bardzo ważne i cenione powszechnie. Bardzo cieszę się z otrzymanych zaproszeń. Możliwość mojego uczestnictwa w tak ważnych wydarzeniach dowodzi, jak ważnym i cenionym jestem autorytetem w sferze edukacji, w sferach przedmiotów szkolnych: biologii, chemii, geografii, fizyki, języka polskiego, historii, wiedzy o społeczeństwie oraz matematyki. 🌞
Z drugiej jednakże strony wyrażam niewielkie ubolewanie, iż z innych przedmiotów szkolnych nie było prekonsultacji na żywo wcale, choćby z techniki, informatyki, z plastyki i z muzyki. Rozumiem jednak, że nie starczyłoby czasu na nadmierną ilość spotkań. Z nadzieją spoglądam w przyszłość polskiej edukacji. Wierzę w dynamiczny rozwój polskiego systemu szkolnictwa.

Patryk Daniel Garkowski